Za projektovanje podzemne garaže ispod Riblje pijace pre dve godine grad je izdvojio 15.000 evra, ali garaža koju čelni ljudi Novog Sada najavljuju već pet godina još uvek nije ni na pomolu.
"prijatelju ovo što si ti pokazao su renderi onoga što bi bilo nad zemljom a nigde se ne poriče izgradnja garaže Pod zemljom... jedno ne isključuje drugo."
Pa o tome sam i hteo da kažem reč, dve...Ono što je trebalo da bude pod zemljom, pobednički rad nije ni imao...kamoli na dva nivoa...Ali, šta mi tu možemo, osim da zaključimo da se ofrlje i samovoljno ocenjivalo...Čudi me samo kako se niko nije našalio da Žiri tuži makar Sudu časti (bar inženjere u njemu, za onog Rodnija koji je bio predsednik žirija ne bih trošio puno energije)???
No, ko ih šiša...Neki su već bili u bajbokani na inf. razgovoru, doduše povodom drugih svojih bisera,...
A ovo za Parking servis si 100% u pravu!
Prvo za cenu podzemne garaze uz dunav zbog podzemnih voda i nacina gradnje... moze da se uradi 4 do 5 nadzemnih garaza.
Garaza se radi sa dijafragmama u vise etapa od gore prema dole, ljudi u struci znaju o cemu se radi. Procena grubih radova je oko 1 milion evra + sve ostalo .
I nisu krivi projektanti oni dobiju zadatak da nesto projektuju (posla nema pa nema u gradjevini), a lokaciju, novce, biraju politicari prema procentu koji mogu da maknu.
a medju njima je i Trifkovicev trg , za koji su takodje podeljene nagrade ali parking servis nece da se odrekne to malo parkinga , ne daj Boze da izgrade garazu , do sad im je najveca investicija bila kupovina farbe i crtanje linija
Dobro je da postoji projekat, i treba da postoji što više takve dokumentacije, jer postoje razni međunarodni fondovi i kojekakva sredstva koja mogu da se pojave, ali samo pod uslovom da postoji adekvatan porjekat.
Od svih megalomanskih lopovluka, vi se uhvatili za projekat garaže.
A čitaoci vidim odma paljba bez imalo razmišljanja.
To su sve mahinacije da se naše pare preliju u nečiji džep - garaže, koncerti, "projekti", autobuske stanice... U privatne džepove, džepove stranaka... A posle se dižu cene, porezi na stančiće i izmišljaju kojekakvi nameti. A di su naši novci? To je dobro pitanje, samo nije dobar onaj koji je to pitanje svojevremeno smislio i ustvari nam se rugao, jer su naši novci u njegovom džepu, i u džepovima njemu sličnim.
prijatelju ovo što si ti pokazao su renderi onoga što bi bilo nad zemljom a nigde se ne poriče izgradnja garaže Pod zemljom... jedno ne isključuje drugo.
Novci za ovaj posao treba da dođu isključivo iz Parking Servisa, koji ih je potrošio, i još uvek to radi, na makar šta. Jedina poenta naplate postojećeg prostora kao parking prostora, može biti to da se prikupi novac za podzemnu garažu. To ovde očigledno nije slučaj, crtaju parkinge gde god stignu čak i tamo gde parking ne sme biti. Zapošljavaju ljude da bi oni jeli taj novac.
A gde je GARAŽA?
Kako je na arhitektonsko-urbanističkom konkursu za ovu lokaciju prvo mesto i 1.000.000,00 dinara osvojio rad koji nije ni imao javnu garažu, kako je to bilo propisano pravilima konkursa?
Ako već nisu ispoštovali pravila konkursa, ko je dotičnu garažu ubudžio u pobedničko rešenje koje je tako ubudženo ugrađeno u urbanistički plan?
Kome je palo na pamet da je jako dobra ideja da se baš na ovoj lokaciji gradi garaža na dva podzemna nivoa, s obzirom na nivo podzemne vode na ovom mestu (ne tako davno, tu su se novosađani iskrcavali sa čamcima)?
Ako su već biser smislili i ubudžili, ko je radio studiju izvodljivosti i isplativosti ove investicije, procenio barem okvirnu cenu koštanja izgradnje ove garaže (potopljene u vodu), i koliko će izgradnja iste da košta?
Ko je procenio na osnovu gore navedenog da je to opravdana cena i dobra investicija, te je urađen i idejni projekat i plaćen 15.000 evrosa?
Dakle, da rezimiram, 1.000.000,00 dinara za prvu nagradu za rad koji nije imao odgovarajuću gražu, 600.000,00 dinara su koštali urbanistički uslovi za konkurs, koji su totalno zanemareni, izrada studije opravdanosti (ukoliko je rađena) sigurno nije bila za džabaka, projekat 15.000 evrića...A koliko će da košta izgradnja ove karakondžule?
Ko će sve to da plati? Private- public- partnership?
Deder, derani, poništite vi taj konkurs, pa Jovo nanovo...Možda tu i ne treba nikakva garaža,a?
ovo je traženo:
http://www.gradjevinarstvo.rs/VestDetalji.aspx?ban=810&vestid=355
ovo smo očekivali:
http://www.blic.rs/Vesti/Vojvodina/78199/Nagrada-najboljem-milion-dinara/print
ovo smo dobili:
http://www.gradnja.rs/novi-izgled-trga-republike-i-riblje-pijace/
Ostavitie pijacu i bolje razmislite kako da otvarite neko radno mesto. Porezi i takse nisu zarada. Besmisleni trgovi i spomenicine ne mogu da se jedu i obicno predstavljaju spomenik aktuelnoj vlasti. Fabrike umesto trgova!!!
Ajde ljudi, nemojte da jurite veštice tamo gde ih nema: 15000 evra za projekat ove veličine (šta god da sadrži) ne da je malo nego je ispod cene. Ovde je problem što je vajni Parking Servis, kao i obično, pare koristi za sve osim za ono za šta je osnovan -- širenje i održavanje javnih parkirališta u interesu građana.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Platili projekat, a ne prave garažu ispod Riblje pijace
Novi Sad
•05.08.2013.
•11:39 > 07:19
Komentari 19
Jnako
A Gde Je Garaž???
Pa o tome sam i hteo da kažem reč, dve...Ono što je trebalo da bude pod zemljom, pobednički rad nije ni imao...kamoli na dva nivoa...Ali, šta mi tu možemo, osim da zaključimo da se ofrlje i samovoljno ocenjivalo...Čudi me samo kako se niko nije našalio da Žiri tuži makar Sudu časti (bar inženjere u njemu, za onog Rodnija koji je bio predsednik žirija ne bih trošio puno energije)???
No, ko ih šiša...Neki su već bili u bajbokani na inf. razgovoru, doduše povodom drugih svojih bisera,...
A ovo za Parking servis si 100% u pravu!
-
ako ga megatrendovci koriste zato sto zvuci 'hotmeno' ne znaci da je ispravan.
Garaza se radi sa dijafragmama u vise etapa od gore prema dole, ljudi u struci znaju o cemu se radi. Procena grubih radova je oko 1 milion evra + sve ostalo .
I nisu krivi projektanti oni dobiju zadatak da nesto projektuju (posla nema pa nema u gradjevini), a lokaciju, novce, biraju politicari prema procentu koji mogu da maknu.
Sale NS
Starac Focho
Beks
Od svih megalomanskih lopovluka, vi se uhvatili za projekat garaže.
A čitaoci vidim odma paljba bez imalo razmišljanja.
Kiklop
Bojan
Toma
Novci za ovaj posao treba da dođu isključivo iz Parking Servisa, koji ih je potrošio, i još uvek to radi, na makar šta. Jedina poenta naplate postojećeg prostora kao parking prostora, može biti to da se prikupi novac za podzemnu garažu. To ovde očigledno nije slučaj, crtaju parkinge gde god stignu čak i tamo gde parking ne sme biti. Zapošljavaju ljude da bi oni jeli taj novac.
A gde je Garaž???
Kako je na arhitektonsko-urbanističkom konkursu za ovu lokaciju prvo mesto i 1.000.000,00 dinara osvojio rad koji nije ni imao javnu garažu, kako je to bilo propisano pravilima konkursa?
Ako već nisu ispoštovali pravila konkursa, ko je dotičnu garažu ubudžio u pobedničko rešenje koje je tako ubudženo ugrađeno u urbanistički plan?
Kome je palo na pamet da je jako dobra ideja da se baš na ovoj lokaciji gradi garaža na dva podzemna nivoa, s obzirom na nivo podzemne vode na ovom mestu (ne tako davno, tu su se novosađani iskrcavali sa čamcima)?
Ako su već biser smislili i ubudžili, ko je radio studiju izvodljivosti i isplativosti ove investicije, procenio barem okvirnu cenu koštanja izgradnje ove garaže (potopljene u vodu), i koliko će izgradnja iste da košta?
Ko je procenio na osnovu gore navedenog da je to opravdana cena i dobra investicija, te je urađen i idejni projekat i plaćen 15.000 evrosa?
Dakle, da rezimiram, 1.000.000,00 dinara za prvu nagradu za rad koji nije imao odgovarajuću gražu, 600.000,00 dinara su koštali urbanistički uslovi za konkurs, koji su totalno zanemareni, izrada studije opravdanosti (ukoliko je rađena) sigurno nije bila za džabaka, projekat 15.000 evrića...A koliko će da košta izgradnja ove karakondžule?
Ko će sve to da plati? Private- public- partnership?
Deder, derani, poništite vi taj konkurs, pa Jovo nanovo...Možda tu i ne treba nikakva garaža,a?
ovo je traženo:
http://www.gradjevinarstvo.rs/VestDetalji.aspx?ban=810&vestid=355
ovo smo očekivali:
http://www.blic.rs/Vesti/Vojvodina/78199/Nagrada-najboljem-milion-dinara/print
ovo smo dobili:
http://www.gradnja.rs/novi-izgled-trga-republike-i-riblje-pijace/
Cenim – džaba smo krečili!!!
novonasadjen
...
Naknadno su se setili da ne valja jer je jako toplo u njoj...uf uf
Ajde...
Projektant
domla
Platili smo:
-"nase maje" koncertni dogovor,
-"projekat zicare"
-"projekat Mosta na Ribarac"
-"projekat Garaze Ul.Modene-Trg Slobode",
-"projekat Mosta F.F.",
"projekat..."
Eto vam odgovora na pitanje:
"Di su nasi novci?"
MaloMorgen
Sklepana drvena kucica u limanskom parku = 4.000 Evra = Normalna cena
I Karleusa ima "projekte", pa sto je ne pitate da vam ga uradi jeftinije?
Osoba M
novosadjan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H